Wednesday, 28 May 2014

Pecah Otak 6 !! Ini Serius !

Assalamualaikum..

Yes!! Alhamdulillah..

Wak berjaya create satu lagi entri.. satu lagi cerita benar.. satu lagi cerita dongeng .. satu lagi cerita lagenda pasal hamba Allah yang bernama Ahmad untuk korang.

30 minit kemudian... 

 " mende aku nak tulis ni ? "
 " erkkkk.. nak tulis pasal ape ni? "
 " haaa!! Alrite !! Pasal mende ni! "

Wak kidnap dari google
beberapa saat kemudian..

" eh eh.. mane nak pergi tu cik idea wey ? "
" lepak dulu.. ngeteh dengan wak dulu.. "
" zzzZzzzz " 

termenung beberapa minit.. 
termangu beberapa saat.. 
bersila depan tv.. 
scroll down N3...
tengok qistina study..
tengok ibu baca paper..
tengok balik entri...

yang kosong.. yang kononnya lagenda.. 

tengok tv balik..

" remaja perempuan dirogol 38 orang.. " 

Pffttt!!! Masya Allah.. dunia - dunia.. benarlah kiamat tu makin dekat dengan kita..

notakaki : 

" wak tak sengaja nak cipta entri sebegini rupa "

notakecil: 

" dan tinggallah manusia-manusia yang buruk,yang seenaknya melakukan persetubuhan seperti himar (keldai). Maka pada zaman inilah kiamat akan datang " - Sahih Muslim





3 comments:

  1. suka wak kidnap gambar google. hehe

    ReplyDelete
  2. ngeri dengar cerita camni..takut wehh..kita ada anak2 dara..

    ReplyDelete

Korang Mesti Nak Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wak Nak bagi DUIT RAYA