Wednesday 11 June 2014

Wak Ada Peminat !

Assalamualaikum..

Pada pagi yang sejuk .. menekan nekan perut yang wak sedang lapar.. di hujani pelbagai email.. ditaichi pelbagai lemon.. wak meneruskan pagi itu dengan macho nye..

Duduk bersimpul diatas kerusi.. kadang kadang itu diselang dengan bunyi ngilu hasilan dari goyangan wak...

Menatap layar skrin laptop wak dengan tenung.. dahi yang tadinya licin.. suci dan bersih.. tiba-tiba berkerut...

Satu icon muncul di taskbar wak..

"ces.. sapa plakk nk skype aku pepagi ni.. da x de keje ke? " dengus wak


farah : "assalam" "wei" "bila nak update celoteh wak?" "lama da aku tunggu"
wak  : "lor" "aku rasa aku ade update last week" "x sempat nk update minggu ni"
farah : "ok" "jap g aku nak baca" " hihi (peminat wak celoteh wak)"

copet dari google

notakaki:

" korang nampak tak? ke tak nampak? wak dah bold kan siap kaler merah lagi !! wak ade peminat lah!! "

"ingat tak sapa farah ni? ingat tak? dulu dia pernah mengandung.. dan sekarang pun mengandung lagi.. wak ade buat satu entri (Pecah Otak 2!! Ini Serius! ) pasal farah dan juga diselitkan watak si umi skandal legam wak "








No comments:

Post a Comment

Korang Mesti Nak Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wak Nak bagi DUIT RAYA