Thursday, 29 August 2013

Pecah Otak 5 !! Mashup Lyrics Paling Selekeh !

Mulia di balas syurga
Dosa kan sengsara
Itu hukum karma

Gadis idaman ku
Bilakah sampainya waktu
Untuk kita bertemu
Dalam cinta
wak copet dari google
Tragedi Oktober bernafas dalam lumpur
Mahligai syahdu mentera semerah padi
Di sana menanti di sini menunggu
Di persimpangan dilema Di ambang Wati

Gugur nya Sebelum Berkembang !!!

Hendak - Hendak lah Kurasa
Puncaknya Gunung Hendak ku Tawan
Tidaklah tidak tidak ku daya 
Tingginya tidak terlawan

Papa jangan papa jahat
Mama tahu papa ligat
Aku tak rela diseksa, haa!

Oh takkan ku berdusta.. oh oh oh
Tak kau perdaya sayang peraya
Meski terang meski gelap
Kita lalui bersama

Dag Dig Dug
Dag Dig Dug
Sungguh tak sangka
Engkau ternyata
Ada rasa yang sama

Bila terpejam lena
Jasadku tidak berdaya
Mencari engkau di mana
Hanya dalam mimpi indah

notakaki : 

hasil kebosanan wak di opis ! wak dah mashup gila khinzir lagu - lagu yang wak dengar dalam Versus 2. Tapi Paling wak cair dengar lagu Cindai by Kyoto Protocol ft Noh.










6 comments:

  1. ni memang kes bosan yang agak extreme ^_^

    ReplyDelete
  2. he3..style gak =) dah mcm koir je..

    ReplyDelete
  3. Semua tajuk lagu dijadikan lagu...uishhh betul2 kreatif otak wak ni...leh pinjam

    ReplyDelete
  4. salam kenal wak... kreatif sangatttt..

    ReplyDelete
  5. mcm ni lagi byk bosan lagi kreatif lah ye wak..hehe

    ReplyDelete
  6. dah terkena sindrom Vicky kut hehe

    salam kenal...followr ke 129

    ReplyDelete

Korang Mesti Nak Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wak Nak bagi DUIT RAYA