Monday, 29 July 2013

Pecah Otak 3 !! Ini Serius Sangat !

Assalamualaikum & Salam Ramadhan

Lama rasanya tak masuk dalam mode pecah otak ni. " well ! biasa lah orang da expert menulis " bangga wak sorang diri. Kembang kempis perut wak menggegarkan laptop wak ni.

Ok! wak tak ada benda sangat nak cerita dan nak diceritakan. Tak ada puisi nak dipuisikan. Tak ada madah yang wak nak lagukan.

Wak cuma rasa menulis. Apa saja yang terlintas dalam kepala hotak wak ni, wak akan taip lah. Contohnya macam yang wak fikirkan sekarang :

" apa syial aku nak meroyan malam ni? " hahaha.. wak berseloroh.

notakaki : berseloroh = bergurau

" nak tulis puisi pun idea tak mari2 lagi " lagi wak berseloroh dengan muka yang ketat dan nafas perut yang sedikit perlahan.

" tak kan nak buat sesi luahan hati lagi? nanti orang ingat aku ni jiwa kacau je hari2 " soal menyoal mula bermain dalam kepala hotak wak ni.

OK!! Amek ni :


Hari Semalam
Sudah Menjadi Sejarah
Hari Ini
Apa yang Kita Lakukan
Hari Esok
Hari yang belum Pasti untuk Kita

as usual wak kidnap


Nafas
Naik
Nafas
Turun

Pilihan Pertama
Redha Allah
Pilihan Kedua
Kemurkaan Allah

Abadi
Di Syurga @ Neraka

kidnap lagi

notakaki: wak yakin korang mesti pernah dengar,baca,didengarkan,dibacakan dll tentang benda ni. Wak saja ingin berkongsi dengan kawan-kawan untuk mengingatkan diri wak yang hina ini.

5 comments:

  1. Sop langusng x tahu tulis puisi
    bukan setakat pecah otak akau nak tulis... heheh

    ReplyDelete
  2. Boleh tulis tapi macam biasa akan tonggang terbalik le..hehehe

    ReplyDelete
  3. kadang-kadang tonggang terbalik tu yang unik tu.. hehe.. tq kawan-kawan

    ReplyDelete
  4. puisi ini sewangi deodoran AXE for men

    ReplyDelete

Korang Mesti Nak Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wak Nak bagi DUIT RAYA