Monday, 13 May 2013

Saya Sebenarnya Pondan

Hello korang!

"Kejadah apa pagi-pagi buta tulis entri? "
"Ada ke orang nak baca ? "
" Tak boleh nak tunggu siang sikit ke ?"

masalahnya...

"ADA AKU KESAH KE ? "

Setelah wak penat - penat balik kerja malam ni, wak pun melabuhkan bontot wak di atas tilam yang tak berape nak empuk. Orang yang mengantok betul je boleh tidur. Kalau tak jangan harap. Wak pun melayari lah alam siber untuk merehat kan minda wak ni yang memang da tengah serabut.

Tiba-tiba.. PFFFFFTtttt!!

Ingat tak video yang Pffffttt tu?

wak kidnap dari google

Video baru sayang wak yang terbaru






notakaki: Pondan ke dia ni?

No comments:

Post a Comment

Korang Mesti Nak Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wak Nak bagi DUIT RAYA