Thursday 9 May 2013

Kaca Kilau, Papan Kunci dan Aku

9/05/2013
21:06

Kaca kilau ku renung
Papan kunci ku sentuh lembut
Segala kudrat otak ku kerah
Mencari segenap apa yang tinggal pada diri ni

Kaca kilau ku renung lagi
Papan kunci mula ku sentuh rakus
Otak ku mula berlari setempat mengikuti rentak jari ku
Setiap apa yang dijumpai dalam lari nya digapai dan diterjamahkan disini

Kaca kilau kini ku renung lagi
Papan kunci masih bergetar dek kerakusan ku
Menceritakan, mengkhabar kan tentang sesuatu yang ku pasti itu adalah aku.
Ya!! Benar itu lah Aku.

Aku yang kerap merenung kaca kilau
Aku yang rakus pada papan kunci
Aku yang mengerah segala kudrat otak ku yang pada akhirnya hanya berlari setempat (ces!!)
Aku memohon seribu izin menggarap apa yang kurasakan adalah aku.

p/s: piuhhhh~~ 

Jangan Kau rasa Kau adalah Aku


No comments:

Post a Comment

Korang Mesti Nak Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wak Nak bagi DUIT RAYA