Friday, 10 May 2013

Hati Kaca ke Wak?


2013/05/10

humi : Wak, aku diskas ngn jeya td ni baru tgk tpon. npe wak?

wak : Npe msg aku kt fb td?

humi : ouh xde saje tanya kabo. olo bekengnye.

wak : owh..ingt kn pasal ape tadi.. ngeh3x

humi : Td Jeya kol barati suh pulangkan ko ngn fami. Die bengang sbb dpt tau korang g site kene wat wiring

wak : ala .. Bkn Selalu pun buat wiring.. Rase mmg x dpt.. Sbb next week aku ngn fami ade element test..

notakaki: sembang ala2 jurutera poyo

humi : Xtau la tu. Ko mmg da xnk blik wat design lau jeya suh balik? Huhu.

wak: Nak je.. Tp nak buat cmne.. I'm intrested in design. haha.. Jeya pun tak berat..

krikkrikkrikkrik..

bunyi cam wak tacing plak. HAHAHA. Wak pun malas nak fikir pasal keje sangat. Bak kata farah " yang penting keje aku siap on time sudah "

Tajuk entri ni pun cam tahi -  HAti KAca?

Tak de motif wak nak tacing yang penting wak happy ape yang wak buat sekarang cuma kadang-kadang ralat tak dapat usha awek-awek kt Maybank sebab kene hadap tiang je malam-malam. Dan wak yakin diorang pun ralat tak dpat usha wak yang selalu usha dia.

notakaki: Rindu nak tengok tabung anak makcik baiduri.. krikrikrik






2 comments:

  1. how to spell your name? Is it humi or Ummi? eh.. Are you that Humi?? Ergghhh!!

    ReplyDelete

Korang Mesti Nak Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wak Nak bagi DUIT RAYA