Wednesday, 13 March 2013

Salam Perkenalan Wak untuk Korang!!

Assalamualaikum.

Tanggal 13 Mac 2013, akhirnya berjaya jugak wak siapkan apa yang patut untuk menghasilkan blog ini.
Sebelum wak berkelana lebih jauh, wak ingin perkenalkan diri wak terlebih dahulu pada korang.
Nama wak adalah Ahmad Wak. Kenapa "Wak"?

Ini semua POYO!!!







S: kenapa wak buat Blog ni?

J: Wak pun tak tahu kenapa. Wak nak menjerit orang tak dengar. Wak menangis orang tak rasa. So dengan menulis, setiap orang yang berbeda emosi ketika membaca entri wak mungkin dapat menterjemahkan apa yang wak rasa.. ( err.. POYO kan? )

S: Kenapa Jeritan Batin Wak?

J: Sebab bukan Jeritan Batin Mak Jemah. Wak yang nak menulis, bukan Mak Jemah Uols.

S: Harapan Wak?

J: Harapan wak emmm.. wak banyak sangat harapan. tak tahu nak bagi tahu yang mana satu. JUST one !! DO SUPPORT ME!!

S: Last Question!! Nak tengok muka wak boleh?

J: Muka wak masa menulis. 

Sampai sini je lah dulu perkenalan kita ye. Kang wak cita banyak-banyak, muntah plak korang. Wak promise wak akan cuba post at least 1 entri per day! OK?

Assalamulaikum. Tak Jawab Dosa. Jawab Sayang!







4 comments:

  1. Selamat datang ke dunia blog wak....

    ReplyDelete
  2. Terima kasih mrpolie.. Sila beri tunjuk ajar

    ReplyDelete
  3. As-salam. Mengalu-alukan kehadiran blog Wak. Semoga banyak manafaat yang dapat dikutip.

    ReplyDelete

Korang Mesti Nak Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wak Nak bagi DUIT RAYA