Thursday, 14 March 2013

Pecah Otak 2 !! Ini Serius !

Assalamulaikum.

Petang jumaat yang panas-panas, hangit-hangit, dan masam - masam ketiak wak. Sekali lagi wak dalam mode pecah otak memikirkan entri untuk kali ini.

Dengan berkobar-kobar, berlari-lari anak menaiki tangga mencapai pc wak...

Kemudian setengah jam berlalu. Isi untuk entri pun tak da, tangan tak mula menaip cekodok umi je yang ada dalam mulut wak ni menemani wak mengorek segala isi dalam kepala otak wak ni.

Sedang wak berborak dengan cik google..

Farah berjalan lenggang dari pantri menonong ke cermin kaca melihat suasana di luar ofis.

" eh eh perempuan mengandung lagi !! Seronoknya mi !! " girang farah berkata-kata pada umi.

Tiada kene mengena dengan perut sesiapa termasuk wak pun



wak masih dalam mode pecah otak lagi.. malas nak campur hal-hal perempuan ni.. 

umi plak melayan kan je karenah si farah ni dengan gelak kecik tanda support kenyataan farah.

" seronoknya tengok perempuan mengandung.. haih.. rasa nak mengandung lagi mi rasanya.. rindu perut boyot dulu  ( wak exaggerate je ) " cakap farah kat umi sampai tertutup mata tanda suka sangat la tu.

notakaki : exaggerate = membesar-besarkan @ melebih-lebih


" kui3x ! " wak gelak sinis

" keji ! " balas umi memberhentikan gelak wak


notakaki :  

" wak tak rasa seronok pun tengok perempuan   mengandung.. rasa berat je.. !"








3 comments:

Korang Mesti Nak Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wak Nak bagi DUIT RAYA