Wednesday, 13 March 2013

Lelaki ke Perempuan?

Assalamualaikum.

" farah! belanja aku Pizza! " ujar amat mendongak kepala.

" kau la belanja aku, kau laki ! " jawab farah serius.

p/s: Gambar hiasan. WAK ade taste tau!

" aku bukan laki kau ! " gelak amat guling2 atas kerusi.

" perempuan suka lelaki belanja diorang " balas farah senyum tutup mata.

" apa harta aku ada? kau ada 5 bas ! " jawab amat mendongak lebih tinggi kepalanya.

" bas tu bank punye mat ! " ujar farah kembangkan mata.

" aik kalo camtu semua orang miskin la camtu.. semua kete diorang bank punya ! " amat jawab dengan senyuman.

p/s: ape lah yang wak merepek ni??

hahaha

mak cik baiduri kat bawah opis wak ni hari-hari belanja wak .. wak pun naik muak.. hari-hari benda sama. Ada putih,ada pink, ada hitam, xde color pun ade.

moral of the story?

  1. Lelaki ke perempuan kene belanja?
  2. Memang selalu ke lelaki kene belanja perempuan?
  3. Lelaki memang suke dibelanja ke?
  4. Apa yang mak cik baiduri "belanja" kat wak setiap hari?










No comments:

Post a Comment

Korang Mesti Nak Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wak Nak bagi DUIT RAYA